شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

اجاره ون

۴۳۹ بازديد
اجاره ون ، آیا تا به حال مسافرت دسته جمعی را تجربه کرده اید؟ آیا از خدمات مراکز اجاره ون استفاده نموده اید؟
بسیاری از افراد برای مسافرت های خود از خدمات مراکز اجاره اتومبیل استفاده می کنند. این مراکز خدمات خود را در اختیار هموطنان و توریست های خارجی قرار می دهند. برخی از اتومبیل هایی که در این مراکز مورد استفاده قرار می گیرند، دارای امکانات رفاهی ویژه ای هستند. رانندگان این اتومبیل ها در زمینه نحوه برخورد با مسافران داخلی و خارجی آموزش دیده اند.

اگر شما قصد دارید به صورت دسته جمعی به مسافرت بروید و برای این کار نیاز به اتومبیل کرایه ای دارید، مطالعه این آگهی اطلاعات مفیدی در مورد اجاره ون در اختیار شما قرار می دهد.


اجاره ون :
اجاره ون ، امروزه مراکز مختلفی در زمینه اجاره ون فعالیت می کنند. این مراکز خدمات مختلفی را به مسافرین خود ارائه می دهند. خدماتی که در مرکز اجاره ون به افراد ارائه می شود، به دو دسته خدمات عادی و vip تقسیم می شوند.


خدمات vip به معنی خدمات ویژه ای است که در مرکز اجاره ون به متقاضیان ارائه می گردد. این خدمات معمولا به وسیله ی خودروهای لوکس انجام می شوند.


در این نوع سفر، وقت شناسی بسیار مهم است. راننده vip بایستی دارای ظاهری موجه باشد و به زبان انگلیسی و آداب معاشرت تسلط داشته باشد. او بایستی تمام امکانات رفاهی را برای مسافرین خود فراهم نماید. این امکانات شامل سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، غذا و نوشیدنی، صندلی راحت، تهویه مطبوع، سیستم صوتی و تصویری و ... می شود. خودروی فوق لوکس ون بنز ویتو در دو سری CLASSIC و VIP برای خدمات ویژه در نظر گرفته می شود.


انواع ون های موجود در بازار ایران :

انواع مختلف خودروهای ون در بازار ایران مورد استفاده قرار می گیرند که هزینه اجاره هر یک با توجه به مدل ون و امکانات آن متفاوت می باشد. در این مرکز از انواع مختلف ون مانند ون دلیکا، ون بنز ویتو، ون تویوتا هایس، هیوندای H350 ، ون مکسوس 780 و ... استفاده می شود.


در بین این مدل ها، ون بنز ویتو طرفداران زیادی دارد. کیفیت بالایی در قطعات فنی و امکانات رفاهی آن دیده می شود. این ون به عنوان یک خودروی تشریفاتی شناخته می شود که معمولا برای میهمانان خارجی مورد استفاده قرار می گیرد. بعد از آن می توان به ون تویوتا هایس اشاره کرد که از نظر کیفیت قطعات و امکانات رفاهی در رتبه خوبی قرار دارد.


مشخصات ون های موجود در بازار ایران :
- ون بنز ویتو : یک خودروی تشریفاتی است که از ویژگی های آن می توان به دو ردیف صندلی 3 تایی، وجود فضای کافی برای چمدان ها، امکانات ویژه و... اشاره کرد.

- ون تویوتا هایس : این نوع ون دارای ویژگی های خاصی مانند صندلی های قابل تنظیم، بخاری و کولر مجزا برای هر مسافر، سیستم صوتی و تصویری قوی، احتمال خرابی پایین و ... می باشد.

- ون هیوندای H350 : این نوع ون دارای صندلی های قابل تنظیم، درب برقی، سیستم صوتی حرفه ای، سیستم ایمنی مدرن و ... می باشد.

- ون دلیکا : ارزان ترین نوع ون هستند که بیشتر برای ترانسفر فرودگاه مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع ون دارای صندلی های ثابت است و به صورت رایگان می تواند در محدوده طرح ترافیک تردد نماید.


خدمات مرکز اجاره ون، به صورت گشت های 10 ساعته داخل شهری، ترانسفر فرودگاه ( به صورت رفت یا برگشت ) و سفرهای توریستی و تشریفاتی بین شهری در اختیار افراد قرار می گیرد.


در زمان اجاره ون به نوع سفر، تعداد مسافرین و بودجه مورد نظر خود دقت داشته باشید. مراحل اجاره ون بسیار ساده است. شما می توانید ون مورد نظر خود را انتخاب کنید و برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت با مرکز اجاره ون تماس بگیرید.
این مرکز تلاش می کند تا فرآیند اجاره ون برای شما، در کوتاهترین زمان و با قیمتی مناسب صورت گیرد.
برای استفاده از خدمات مرکز اجاره ون با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.

اجاره ون مسافرتی :

اجاره ون مسافرتی ، بسیاری از افراد، سفرهای گروهی را تجربه کرده اند و از این تجربه لذت برده اند. گروهی از افراد علاقه مند هستند تا به صورت دسته جمعی به مسافرت بروند. این افراد می توانند. از خدمات اجاره ون مسافرتی استفاده کنند. یکی از دلایل انتخاب ون های مسافرتی ، ظرفیت بالای آنهاست. در کنار این مورد امکانات پیشرفته بعضی از این ون ها توجه مسافرین را به خود جلب نموده است.


اجاره ون مسافرتی دارای مزایای زیادی است. یکی از مزایای آن صرفه جویی در سوخت و کاهش هزینه ها می باشد. در مسافرت با ون، تمامی افراد در کنار هم قرار می گیرند و به صورت دسته جمعی از صحبت با خانواده و تماشای مناظر طبیعی لذت می برند. در صورت اجاره ون مسافرتی، دیگر نیاز نیست تا در ایست های بازرسی توقف کنید. ضمن اینکه در طول سفر، رانندگی نمی کنید و مسئولیت خودرو و سرنشینان با راننده می باشد.


اگر قصد مسافرت به صورت دسته جمعی دارید، می توانید از خدمات اجاره ون مسافرتی استفاده نمایید. این کار باعث می شود تجربه ی تازه ای در زمینه مسافرت های خانوادگی و دسته جمعی به دست آورید.

کرایه ون :

کرایه ون ، خدمات مختلفی به وسیله مراکز کرایه ون به افراد و سازمان ها ارائه می شود. افراد می توانند برای سرویس ادارات و ارگان ها از مراکز کرایه ون کمک بگیرند. این مراکز از رانندگان با تجربه و خوش اخلاق استفاده می کند که سابقه کافی را در زمینه رانندگی تشریفات دارند.

این مرکز از ون های شرکت های معتبر تویوتا، هیوندای و بنز برای ارائه خدمات استفاده می کند. این ون ها بسیار مجهز هستند و امکانات پیشرفته ای دارند.

امکانات مختلف موجود در برخی از ون های کرایه ای :

- برخورداری از سیستم های سرمایشی و گرمایشی قوی
- صندلی های راحت
- داشتن امکانات جانبی (وجود محل قرار دادن لیوان و غذا)
- وجود صندلی های تخت خواب شو برای ساعات استراحت
- امکانات مختلفی مانند ال سی دی، سیستم صوتی مجهز، یخچال
- وجود هواکش در قسمت سقف کابین
- امنیت بالا
- سیستم وای فای
- امکانات ویژه برای معلولین
- صندلی کودک


اگر تمایل دارید تا یک مسافرت جذاب را به همراه دوستان و خانواده خود تجربه کنید، می توانید از ون های موجود در مرکز کرایه ون استفاده نمایید.

جزئیات خاص
تگ
اجاره ون، اجاره ون مسافرتی، کرایه ون، اجاره ون تاکسی، اجاره ون ارزان، اجاره ون لایف، اجاره ون دلیکا، سرویس ون
تلفن همراه
09125424670
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.