شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

بازديد واقعي گوگل

۷۴۵ بازديد

بازدید واقعی گوگل یا اصطلاح “ترافیک ارگانیک” برای مراجعه به بازدیدکنندگانی که در نتیجه نتایج جستجوی بدون پرداخت (“ارگانیک”) در وب سایت شما فرود می آیند ، استفاده می شود.

ترافیک ارگانیک برعکس ترافیک پولی است که بازدیدهای حاصل از تبلیغات پولی را تعریف می کند. بازدید کننده هایی که به عنوان ارگانیک در نظر گرفته می شوند وب سایت شما را پس از استفاده از موتور جستجو مانند گوگل یا بینگ پیدا می کنند ، بنابراین توسط هیچ وب سایت دیگری به آنها “مراجعه نمی شود”.

 

آسانترين راه براي افزايش ترافيك ارگانيك وب سايت شما ، انتشار منظم كيفيت و مطالب مرتبط در وبلاگ شماست. اين تنها يكي از استراتژي هاي مورد استفاده براي دستيابي به بازديد كنندگان جديد است. شعبه بازاريابي آنلاين كه مستقيماً بر بهبود ترافيك ارگانيك متمركز است ، SEO – بهينه سازي موتور جستجو ناميده مي شود.

ترافيك ارگانيك از نتايج ظاهري سايت در نتايج جستجو بدست مي آيد كه كاربران در موتورهاي جستجو مانند Google ، Yahoo يا Bing انجام مي دهند. ترافيك ارگانيك ترافيك رايگان است و اين جنبه چيزي است كه باعث مي شود نوع ترافيكي كه صاحبان وب سايت بيشترين ميل را دارند.

ترافيك ارگانيك را در Google Analytics مشاهده مي كنيد.


اولين قدم براي تجزيه و تحليل ترافيك ارگانيك ، ترافيك سئو ، در Google Analytics كه بايد انجام دهيد دسترسي به گزارش گروه بندي كانال است كه با كليك روي Acquisition / All Traffic / كانال پيدا مي كنيد. بنابراين ، مي توانيد ترافيك وب سايت هاي مختلف را از طريق منابع مشاهده كنيد. با دسترسي به جستجوي ارگانيك ، مي توانيد شاخص هاي مربوط به ترافيك ارگانيك را با جزئيات مورد تجزيه و تحليل قرار دهيد.
اين گزارش يكي از مهمترين در ارزيابي نتايج استراتژي بهينه سازي سئو است. شما مي توانيد معيارهاي پيشرفته تري ، مانند صفحات فرود و كلمات كليدي را كه بيشترين ميزان آلي را به خود جلب كرده است و بسياري از شاخص هاي مرتبط ديگر ، آناليز كنيد.

Analytics يك برنامه كاربردي است كه توسط Google به صورت رايگان ارائه مي شود و تمام فعاليت ها را در يك صفحه وب ، يك ابزار تجزيه و تحليل وب سايت نظارت مي كند. معمولاً بيشتر صاحبان سايت از اين ابزار براي ديدن كلي ترافيك سايت ، ميانگين زمان صرف شده توسط بازديد كنندگان به سايت ، تعداد صفحات بازديد شده ، منابع ترافيكي (مستقيم ، ارگانيك ، ارجاع ، پرداخت ترافيك) استفاده مي كنند ، به علاوه كلمات كليدي توليد شده ترافيك ارگانيك

تفسير اطلاعات نمايش داده شده در حساب ، كيفيت ترافيك و منابعي را كه توليد مي كند ، به ما نشان مي دهد. GA براي نظارت بر هرگونه فعاليت در وب سايت ضروري است. اين كه آيا ما در مورد ترافيك ارگانيك يا ترافيك پولي (ترافيك تبليغاتي) صحبت مي كنيم ، مي توان عملكرد كلمات هدفمند را تحليل كرد. خاطرنشان مي كنيم در مورد كلمات كليدي ، مهمترين عامل براي رديابي ، تبديل است و سپس مي توانيد زمان صرف شده در سايت را توسط افرادي كه بعد از اين كلمات كليدي به سايت آمده اند ، تعداد صفحات بازديد شده و نرخ گزاف گويي را در آناليز كنيد.

بهبود زمان صرف شده در سايت ، بعد از اينكه كاربر به صفحه اي در سايت شما يا فروشگاه آنلاين شما رسيد ، افزايش تعداد صفحات مشاهده شده در يك جلسه و كاهش نرخ گزاف گويي ، مي تواند نشانه روشني باشد كه تجربه اي دلپذير را براي آن ها فراهم مي كند كه از سايت شما بازديد مي كنند بعد از اين شما نياز به بهبود تبديل داريد ، كاري كه كاربران پس از رسيدن به آنجا در سايت شما انجام مي دهند ، اساساً از اينجا ، كل فرايند سفارش شروع مي شود.
بهينه سازي موتور جستجو به طور مداوم در حال تغيير است ، و چيز جديدي نيست ، شما بايد آن را بپذيريد و اقدامات لازم را انجام دهيد.

ترافيك مستقيم چيست؟


ترافيك مستقيم يعني كليه كاربراني كه URL يك وب سايت را مستقيماً در نوار جستجوي مرورگر خود وارد كرده اند. ترافيك مستقيم همچنين شامل كاربراني است كه از طريق دسته “موارد دلخواه” يك مرورگر بر روي لينك سايت كليك كرده اند. همچنين ، هنگامي كه در مورد ترافيك مستقيم صحبت مي كنيم ، كاربران را با كليك بر روي پيوندها از اسناد غير فهرست شده حساب مي كنيم.
داده هاي اين ترافيك با موچين گرفته مي شود ، زيرا در بسياري از موارد ، از كارمندان داخلي ، شركا يا مشتريان فعلي كه از طريق سايت شما عبور مي كنند به حساب خود متصل مي شوند. اما در صورتي كه كاربران به طور خودجوش به سايت شما بيايند ، اين نشان دهنده توفيق زياد است.

به دست آوردن بازديد كنندگان جديد ضروري است ، اما حفظ آنها حتي از اهميت بيشتري برخوردار است. از آنجا كه توسط بازديد كنندگان مربوط ساخته شده است ، ترافيك مستقيم يك نشانه اساسي براي سلامتي سايت است. تعداد بازديدهاي مستقيم ، نسبت آنها در كل بازديدها و همچنين رفتار كساني كه مستقيماً به سايت رفته اند (در گوگل آناليتيكس بين بخش هاي از پيش تعريف شده است ، بنابراين چند كليك فاصله دارد) از شاخص هاي مهم در تحليل كيفيت ترافيك وب سايت هستند. ابزارهاي تجزيه و تحليل وب ، خود ترافيك را براساس منبع تقسيم مي كنند و به طور مشخص ترافيك مستقيم را نشان مي دهند.

تفاوت بين منابع ترافيكي مستقيم و ارگانيك


از يك طرف ترافيك جستجو داريم و از طرف ديگر ترافيك مستقيم. دو منبع كاملاً متفاوت وجود دارد. اما وقتي شخصي آدرس دقيق سايت را در موتور جستجو جستجو مي كند ، به آن ترافيك جستجوي lsjrdl گفته مي شود.
Traffic واحد اندازه گيري يك وب سايت است. هدف هر سايتي جذب ترافيك است زيرا تعداد زيادي از بازديد كنندگان تعداد زيادي مشتري را براي شركت نشان مي دهد و مشتريان درآمد ايجاد مي كنند. در عين حال ، مهم است كه بدانيم انواع ترافيك چيست ، چگونه و كي مي توانيم بازديد كننده را جذب كنيم.

ترافيك مستقيم با دسترسي مستقيم سايت نشان داده مي شود. اين نوع ترافيك شامل كاربراني مي شود كه بطور مستقيم و مرتباً بدون استفاده از موتورهاي جستجو به همان وب سايت دسترسي پيدا مي كنند. همانطور كه قبلاً نيز اشاره كردم ، زمان صرف شده در سايت يك شاخص مهم است كه به گوگل نشان مي دهد سايت شما محتواي با كيفيت را ارائه مي دهد و بنابراين به شما اختيار بيشتري مي دهد (اختيارات دامنه).

چگونه ترافيك ارگانيك را افزايش دهيم؟


همه ما مي خواهيم ترافيك ارگانيك بيشتري در سايت هايي كه مديريت مي كنيم ، داشته باشيم. اين كه آيا در مورد فروشگاه هاي آنلاين ، سايت هاي ارائه خدمات يا سايت هاي نشر صحبت مي كنيم ، در هر يك از اين موارد ، حجم بيشتري از ترافيك مربوطه به افزايش تعداد سفارشات ، گردش مالي يا درآمد حاصل از تبليغات منعكس مي شود.

SEO را در نظر داشته باشيد!
مهمترين مزيت SEO اين است كه نتايج دائمي را ارائه مي دهد. به جاي اينكه تلاش هاي خود را براي تبليغات در اينترنت پخش كنيد ، بهتر است سايت خود را براي ربات هاي موتور جستجو تنظيم كنيد كه در صفحات وب شما پرسه مي زنند. نكته اساسي در جستجوي كلمات كليدي ، انتخاب آنها توسط حجم جستجوي كلمات كليدي است. آنها تا زماني كه تعادل بين كلمات جستجوي بالا و كلمات كم رقابت را حفظ كنيد ، به شما در رشد ارگانيك در موتورهاي جستجو كمك مي كنند.

براي سايت يا فروشگاه آنلاين خود يك وبلاگ ايجاد كنيد.
اگر فروشگاه آنلاين شما وبلاگ فعال ندارد ، بايد يكي از آنها را ايجاد كنيد. وبلاگ نويسي روشي بسيار مؤثر براي جذب مخاطب و ايجاد ترافيك بيشتر و در نتيجه فروش بيشتر براي تجارت شما است. چرا؟ زيرا به SEO كمك مي كند.
با پيوند وبلاگ و فروشگاه آنلاين خود ، Google شما را به عنوان طاقچه خود مرتبط مي كند و مكان بهتري را در نتايج جستجو به شما مي دهد.
يك مقاله با كيفيت وبلاگ داستانهايي را نشان مي دهد كه بازديد كنندگان را به خود جذب مي كند و ضمن افزايش شانس تعامل ، آن ها را به مصرف كننده تبديل مي كند.

در رسانه هاي اجتماعي فعال باشيد!
گفته مي شود اگر در رسانه هاي اجتماعي حضور نداريد ، وجود نداريد. براي كسب و كار شما ، محتواي با كيفيت در سايت و وبلاگ مهم است ، اما به ساير وب سايت ها (بك لينك) و در رسانه هاي اجتماعي نيز به ذكر نياز خواهيد داشت. با انتشار پست وبلاگ خود در رسانه هاي اجتماعي ، سيگنال هاي اجتماعي Google ارسال مي شود كه مي تواند در دستيابي به رتبه هاي بهتر كمك كند.

از طرح غافل نشويد!
اولين تاثير و تمام تجربه اي كه كاربر در سايت دارد در نحوه تبديل وب سايت شما مهم است. اغلب ، نرخ گزاف گويي بالا ناشي از يك رابط وب غير دوستانه است. به عبارت ديگر ، اگر به سايتي برسيم و نتوانيم منوي پيمايش را پيدا كنيم و مورد حمله ي بهمن پاپ آپ قرار بگيريم ، ما به احتمال زياد صبر نداريم كه به دنبال آنچه مي خواهيم باشيم.

پاراگراف اول و عناوين
به عنوان يك عامل رتبه بندي در صفحه ، پاراگراف اول و عناوين مهم هستند. تمام عناصر موجود در صفحه با توجه به كلمات كليدي بهينه شده اند. پاراگراف اول بايد كلمات كليدي مهم را شامل شود و توضيح دهد كه كاربر در مقاله چه خواهد يافت. زيرنويس هايي كه در صفحه ظاهر مي شوند از اهميت بالايي برخوردار هستند زيرا به خواننده كمك مي كند خيلي سريع آنچه را كه در آن صفحه مي يابد درك كند. اگر يك كاربر صفحه را اسكن كند و در 10/5 ثانيه آنچه را كه لازم دارد تمام نمي كند ، به احتمال زياد آن را از دست مي دهد. زيرنويس ها همچنين در ساختار محتوا كمك مي كنند.
 

تصاوير بهينه سازي شده SEO
به نظر شما تصاوير تجارت الكترونيكي چقدر مهم هستند؟ آيا اگر نمي ديديد به نظر مي رسد چگونه محصولي را خريداري مي كنيد؟ اكثريت قريب به اتفاق سايت هاي تجارت الكترونيكي از همان عكس هاي تهيه كنندگان استفاده مي كنند. اگر آنها از اهميت بالايي برخوردار باشند ، فكر مي كنم ارزش آن را داشته باشد كه روي تصاوير محصول حرفه اي سرمايه گذاري كنيد. و تنظيم متن مناسب ALT بر روي تصاوير با استفاده از كلمات كليدي اصلي ، اگر مي خواهيد يك وب سايت بهينه سازي داشته باشيد ، ضروري است.

داده هاي ساختاري – Schema.org
خلاصه اينكه ، Schema.org چيست؟ اين يك زبان نشانه گذاري در سايت است كه زبان طبيعي ما را به داده هاي ساختاري تبديل مي كند كه گوگل مي تواند به راحتي آن را بفهمد.
به عنوان مثال ، Google در درك صفحات محصول مشكلي داشت. اجراي داده هاي ساخت يافته براي محصولات و بررسي ها به روبات هاي google كمك مي كند و اين امر منجر به رتبه بندي بهتر صفحات محصول شما مي شود.

عنوان و توضيحات متا
عنوان و توضيحات متا بسيار مهم است. نحوه مشاهده پيوند شما در صفحات نتايج موتور جستجو است ، كه شرح مي دهد صفحه پس از كليك كاربر به چه صفحه اي خواهد رسيد.
شما بايد كلمات كليدي را معرفي كنيد كه مي خواهيد صفحه در عنوان و توضيحات متا رتبه بندي شود و يك پيام واضح و تبديل را حفظ كند. اين CTR را بهبود مي بخشد و در وب سايت خود بازديد كننده بيشتري خواهيد داشت.

انتشار مطالب محور به مشكلات خاص ، خاص براي حوزه فعاليت
شما بايد بازار خوبي را فعال كنيد و نيازهاي مشتري را درك كنيد تا آنچه را كه مي خواهند به آنها ارائه دهيد. شما بايد اطلاعات دقيقي و مشخص درباره آنچه محصول يا پيشنهاد ارائه مي دهد ارائه دهيد. ايجاد محتوا بهينه شده براي ترافيك ارگانيك و در مبحث مناسب ، بازديدكنندگان با كيفيتي را ايجاد مي كند كه به نوبه خود تبديل مي شوند و فروش بيشتري را به همراه دارند.

ترافيك ارگانيك در Google Analytics چيست؟


ترافيك ارگانيك ترافيكي است كه از دسترسي به سايت از جستجوهاي بازديد كننده در Google ، Yahoo ، Bing يا ساير موتورهاي جستجو حاصل مي شود. اين ترافيك است كه شما “به طور طبيعي” دريافت مي كنيد و از همه مطلوب تر است. اين ترافيك هدفمند است ، افرادي كه به سايت مراجعه مي كنند پس از جستجو توسط كلمات كليدي يا عباراتي كه مربوط به مباحث مطرح شده در وب سايت باشد ، مي آيند.

چرا ترافيك ارگانيك مهم است؟


ترافيك ارگانيك بسيار مهم است زيرا به عملكرد درست سايت كمك مي كند و مي تواند محبوبيت سايت را افزايش دهد. اگر چيزهاي مختلفي را در آن سايت بفروشيد ، ترافيك ارگانيك به شما كمك مي كند تا فروش بيشتري داشته باشيد.

ترافيك مستقيم در Google Analytics چيست؟


ترافيك مستقيم در Google Analytics با دسترسي به گزارش گروه بندي كانال پيدا مي شود ، كه مي توانيد با كليك روي Acquisition / All Traffic / كانال پيدا كنيد. ترافيك مستقيم كليه كاربراني را نشان مي دهد كه هر URL از وب سايت را مستقيماً در نوار جستجوي مرورگر خود وارد كرده اند.

منبع : https://googlefirstlink.com/blog/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%af%db%8c%d8%af-%d9%88%d8%a7%d9%82%d8%b9%db%8c-%da%af%d9%88%da%af%d9%84/ 

گوگل درایو چیست؟

گوگل درایو، سرویس ابر ذخیره ساز است و مثل تمام سرویس های کلود یا ابر، اولین کاربرد آن این است که می توانید به جای ذخیره ی اطلاعات روی هارد ،آن ها را به طور آنلاین ذخیره سازید.ابر ذخیره ساز با آپلود کردن فایل ها روی سرورهای از راه دور— یا روی “ابر”— فضای شما را در کامپیوتر خالی می کند. این کار باعث می شود که فضای بیشتری روی دستگاه برای اطلاعات مهم تری چون نصب برنامه ها و بازی های با حجم بالا ایجاد شود.

علاوه براین کلود سرویس ها مزیت های خیلی بیشتری برای ذخیره سازی اطلاعات به روش آنلاین برای شما ایجاد می کنند. هنگامی که اطلاعات خود را روی سرویس کلود ذخیره می کنید، در هرجایی که بخواهید ، بدون هیج دستگاه متصل به اینترنت می توانید به آن دسترسی داشته باشید. علاوه براین می توانید این اطلاعات را با دیگران به اشتراک بگذارید.

آموزش کامل گوگل درایو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.