یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

دوربین 360 درجه سانتافه

۷۴۸ بازديد
امروز می خواهیم در رابطه با سه مورد از خدماتی که توسط گروه آپشن کار ارائه می گردد توضیحاتی را خدمت شما همراهان ارائه کنیم . مواردی که امروز مطرح خواهیم کرد در رابطه با آپشن های جانبی خوردروی سانتافه می باشد لطفا با ما همراه باشید.

دوربین 360 درجه سانتافه

پیش از بحث در مورد دوربین 360 درجه خودرو سانتافه اجازه دهید ابتدا مروری بر چیستی دوربین 360 درجه داشته باشیم. ببینیم اصلاً دوربین 360 درجه چیست و وجود آن در خودرو چه مزایایی می‌تواند داشته باشد. دوربین 360 درجه در واقع شامل 4 دوربین است. این دوربین‌ها عمدتاً بر روی سپرهای جلویی و عقبی خودرو و همچنین در زیر آینه‌بغل‌های چپ و راست خودرو نصب می‌شوند. با این شرایط، از هر 4 سمت خودرو تصویر فراهم خواهد بود، اما این تصویرها توسط واحد پردازش‌گر دوربین 360 درجه پردازش شده و نتیجه‌ی پردازش به صورت یک تصویر 360 درجه در نمایش‌گر خودرو به نمایش درمی‌آید. به این ترتیب راننده می‌تواند با استفاده از تصویر 360 درجه‌ای که دوربین‌ها برای او فراهم می‌کنند، احاطه‌ای کامل بر اطراف خودروی خود داشته باشد. بدیهی است که احاطه‌ی کامل راننده بر اطراف خودروی خود موجب تسلط بیش‌تر او در رانندگی شده و بسیاری از مشکلات برطرف خواهند شد. اگر بر این عقیده هستید که دوربین 360 درجه می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای خودروی شما باشد و تصمیم به خرید آن گرفته‌اید، از طریق شرکت آپشن کار می‌توانید اقدام به خرید دوربین 360 درجه سانتافه کنید. آپشن کار سال‌هاست که در کار تهیه و تولید انواع آپشن‌های خودرو از جمله دوربین 360 درجه است و این تضمین را به شما می‌دهد که بهترین و استانداردترین اجناس را برای خودروی شما مورد استفاده قرار خواهد داد. ضمناً نصب دوربین 360 درجه روی خودروی سانتافه شما نیز توسط متخصصین آپشن کار انجام خواهد شد. به خاطر داشته باشید که نصب این دوربین باید حتماً توسط یک فرد کاربلد انجام گیرد تا بتوانید به‌صورتی استاندارد از این دوربین و مزایای آن بهره ببرید. از بابت نصب دوربین خیالی آسوده داشته باشید و آن را به کارشناسان آپشن کار بسپارید. دوربین 360 درجه خودرو سانتافه | دوربین 360 درجه سانتافه

رادار نقطه کور سورنتو

سیستم رادار نقطه کور خودرو برای اولین بار توسط شرکت ولوو مورد استفاده قرار گرفت و پس از آن برخی از شرکت‌های خودروسازی از آن در خودروهای فول‌آپشن خود استفاده کردند. ضرورت طراحی و ساخت چنین دستگاهی از این‌جا ناشی می‌شود که تقریباً تمام وسایل نقلیه دارای نقاطی به نام نقاط کور هستند. این نقاط که در مورد اتومبیل‌های شخصی معمولاً شامل قسمت انتهایی اتومبیل می‌شوند، نقاطی هستند که راننده با استفاده از تجهیزات تعبیه‌شده در خودرو، مانند آینه‌بغل‌ها و آینه‌ی جلو قادر به مشاهده‌ی آن‌ها نیست و لازم است برای دیدن این نقاط دید خود را به سمت آن‌ها برگرداند. گذشته از خطرات نگاه به انتهای خودرو برای دیدن نقاط کور، گاه همین اقدام نیز کمکی به مشاهده‌ی کامل نقاط کور نخواهد کرد. به‌همین‌ علت بود که نیاز به طراحی آپشنی که بتواند این مشکل را مرتفع سازد احساس شد. عملکرد رادار نقطه کور خودرو به این شکل است که سنسور نصب شده در قسمت انتهای خودرو، نزدیک به نقطه‌ی کور، میدانی نامشهود را پیرامون خود ایجاد می‌کند که درصورت واردشدن خودروی یا به‌طور کلی هر شئ دیگر به این میدان، سیستم به راننده هشدار داده و درنتیجه به او کمک می‌کند تا واکنش مناسب برای کنترل خودرو و پیشگیری از بروز تصادف را انجام دهد. علامتی که درصورت وارد شدن خودروی دیگر به میدان پیرامون سنسور رادار نقطه کور به راننده نشان داده می‌شود می‌تواند به‌صورت بصری، صوتی یا لمسی باشد. هشدارهای بصری معمولاً به‌شکل علامتی زردرنگ است که با استفاده از ال‌ای‌دی جای‌داده‌شده در آینه‌بغل سمت راننده به او نشان داده می‌شود. مشکل هشدارهای بصری این است که راننده را ملزم می‌سازد تا به‌طور پیوسته نگاهی به آینه‌بغل داشته باشد تا درصورت مشاهده‌ی هشدار بتواند به‌موقع واکنش نشان دهد. برای رفع این مشکل می‌توان هشدار را به‌صورت صوتی، مانند به‌صدا در آمدن یک زنگ، یا به‌صورت لمسی، مانند لرزش فرمان خودرو، به راننده ابلاغ کرد و بدین‌ترتیب از درگیرشدن دید او و غافل‌ماندن از دیگر قسمت‌های پیرامون خودرو جلوگیری کرد. سیستم رادار نقطه کور خودرو مزایای متعددی را به‌همراه دارد و می‌توان گفت این مزایا با توجه به شرایط هر راننده مانند قدرت بینایی او، شرایط محیطی مکان رانندگی و مواردی این‌چنینی تاحدی شخصی نیز هستند. رادار نقطه کور خودرو به‌موقع نزدیک‌شدن خودروهای دیگر به نقطه کور خودرو را به راننده اعلام می‌کند. درصورت نیاز به تغییر لاین چنان‌چه خودرویی در نقطه کور خودرو واقع شده باشد، سیستم با اعلام هشدار به راننده کمک می‌کند تا زمان تغییر لاین را به‌گونه‌ای تنظیم کند که تغییر لاین باعث بروز تصادف نشود. این سیستم نیاز به برگرداندن سر برای دیدن قسمت‌های انتهایی خودرو را برطرف می‌سازد و بدین‌ترتیب احتمال بروز تصادف به علت غافل ماندن از روبروی خودرو را کمتر می‌کند. از آن‌جایی که رادار نقطه کور، یک آپشن تاثیرگذار در رانندگی است، صحیح بودن نحوه‌ی عملکرد آن، امر بسیار مهمی است. برای آن که از عملکرد صحیح این آپشن مطمئن باشید لازم است که از یک فروشگاه معتبر اقدام به خرید کرده و برای نصب هم از فرد متخصص کمک بخواهید. یکی از مراکز معتبری که می‌توانید برای خرید رادار نقطه کور سورنتو به آن مراجعه کرده و خریدی مطمئن داشته باشید، فروشگاه آپشن کار است.

پدل شیفتر اپتیما

پدل شیفتر همان دنده پشت فرمان است که با نصب آن بر روی خودرو خود به راحتی حین رانندگی می‌توانید دنده را عوض و یا خلاص کنید. اغلب پدل شیفتر‌ها به شکل اهرم و یا دکمه هستند که پشت فرمان قرار می‌گیرند و با استفاده از آن دیگر لازم نیست دست را از روی فرمان بردارید. برداشتن دست از روی فرمان به منظور تعویض دنده ممکن است موجب بر هم خوردن تعادل خودرو شود. از آن‌جایی که بهترین حالت دست بر روی فرمان در حالت 10:10 است، لذا پدل شیفتر را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند تا درست در همین حالت نزدیک انگشتان دست قرار گیرد. این در حالی است که در خودروهای فاقد این آپشن معمولا دست‌ها در حالت ایده‌آل نیستند و حتی اکثر افراد فرمان را با یک دست می‌گیرند و دست دیگر را روی کنسول میانی بر روی دنده می‌گذارند که این حالت از لحاظ ایمنی اصلا تائید نمی‌شود. با توجه به اهمیت پدل شیفتر و امکاناتی که در اختیارتان قرار می‌دهد، بهتر است هر چه زودتر به خرید و نصب آن اقدام کنید تا از رانندگی ایمن و آسوده لذت ببرید. با توجه به محاسنی که پدل شیفتر اپتیما دارد، خرید آن برای حفظ تمرکز در رانندگی و افزایش سرعت عمل راننده بسیار ضروری است. در حقیقت امروزه با افزایش تصادفات هرچه راننده هشیارتر باشد، احتمال تصادف نیز کم‌تر است. آپشن دنده پشت فرمان به راننده این امکان را می‌دهد تا برای تعویض دنده حواسش پرت نشود و در نتیجه بهتر و آسان‌تر اتومبیل را هدایت کند. با خرید پدل شیفتر اپتیما و نصب آن بر روی خودرو خود مثل حرفه‌ای‌ها رانندگی کنید. تنها توجه داشته باشید این محصول را حتما از فروشگاهی معتبر تهیه کنید تا نمونه اصلی و فابریک را در اختیار داشته باشید. آپشن کار با ده سال تجربه در زمینه فروش و نصب انواع آپشن‌های مختلف یک گزینه ایده‌آل برای خرید است، چرا که این مرکز همواره محصولات خود را به همراه ارائه ضمانت اصالت کالا به مشتریان عرضه می‌کند.   پدل شیفتر اپتیما اگر خودرو اپتیما دارید و برای یک رانندگی لذت‌بخش تمایل به نصب پدل شیفتر دارید، حتما از نوع فابریک آن استفاده کنید تا از دقت و عملکرد صحیح آن رضایت داشته باشید. پدل شیفتر اپتیما مزایای بسیاری جالبی دارد که به شما در رانندگی کمک می‌کند تا به سادگی در هر دور موتوری بتوانید دنده‌ عوض کنید. آپشن‌های امروزی با استفاده از تکنولوژی روز موجبات سهولت رانندگی را به ارمغان می‌آورند و می‌توان از آن‌ها برای خودروهای متعدد استفاده کرد. در واقع دیگر آپشن‌های مدرن مخصوص خودروهای لوکس نیستند، بلکه می‌توان آن‌ها را به شکل مجزا خرید و بر روی انواع خودرو نصب کرد. شما می توانید جهت تهیه و نصب این آپشن ها به سایت گروه آپشن کار مراجعه فرمائید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.